pátek 8. května 2015

Poznej svůj kraj II.

Před nedávnem jsem pro své žáky připravil poznávací kvíz při své cestě do Plzně. Byl jsem příjemně potěšen, kolik řešitelů (nejen žáků) se tehdy do kvízu zapojilo. Odměny ve formě výtečné pizzy z restaurace Villa Restaurant Staňkov byly již rozdány, snědeny, stráveny, a tak mě napadlo připravit opět něco podobného. Jedniček a pochval se ovšem člověk příliš nenasytí, tak proč nenechat kromě lásky procházet žaludkem občas také vzdělání? Odměnou pro nejrychlejšího řešitele bude tentokrát poukaz do restaurace KFC v hodnotě 500 Kč, s platností 1 rok. Pro druhého a třetího pak poukaz v hodnotě 200 Kč.


Přiznávám, že tentokrát to bude mnohem složitější. Cestoval jsem z mého bydliště do jedné základní školy. Na této stránce je k dispozici 13 obrázků a jedno video z této cesty. Jsou však ve špatném pořadí. Vaším úkolem je pomocí jakéhokoli dostupného software (např. některým z mého seznamu) fotografie a video správně seřadit a navíc ještě odpovědět na zadané otázky. Vše musí být zpracované v rámci jednoho dokumentu (souboru). Provedení a zvolený software nechám zcela na vaší fantazii. Jediné co určitě neuznám, je "naházení" fotek do textového editoru... To by bylo až příliš snadné ;)

Hodně štěstí!


Nápověda
  • Lokalita Plzeňský a Karlovarský kraj
  • Držel jsem se na hlavní trase
  • Je vhodné kombinovat na portálu MAPY.CZ různé druhy map
  • Zdrojové souborySoubory jsou zazipované. Pokud by vám nešel stažený soubor dekomprimovat (rozbalit), zde je ke stažení volně šiřitelný 7-Zip.

Jaká památka nesmírné hodnoty je ukryta v zámku při odbočení vlevo?

1. Jak se nazývá televizní vysílač?
2. Co se zde stalo v minulosti dramatického?

Čerpací stanice je cca 3 minuty ve směru jízdy od odbočky na Klenovice.
Vysoký plot vpravo je součástí fotbalového stadionu.

Pobočka kterého koncentračního tábora byla za 2. světové války v tomto městě?

48 km je už za mnou...
Jak dlouho jsem přibližně jel k nejbližší benzínce?

Odbočil jsem vpravo...

Hurá! Dojel jsem! 50.2369311N, 12.8864092E

Jak se nazývá zřícenina hradu vpravo nahoře (u krajnice je nápověda k poloze)

Copak je toto za město? Ujel jsem již cca 29 km.

Jak se jmenuje přehrada ležící na řece protékající jižně od tohoto města?


Na co se zaměřují lázně ležící vlevo od směru jízdy?

Pročpak je zde asi ten žlutý proužek?

Kteří známí skladatelé navštívili lázně uvedené na směrovce?

Žádné komentáře:

Okomentovat